پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نکات کلیدی روندها
نوشته شده در
بازدید : 715
نویسنده : شاروم فرهنگ

هر چه خط روند بلند مدت تر باشد اعتبارش بیشتر است

 

هر چه خط روند تعداد لمس بیشتری داشته باشد اعتبار بیشتری دارد


چند نکته: در مورد چگونگی رسم روند بیشتر بایستی تجربه کرد گاهی اوقات روندی که رسم می کنید احتیاج به اصلاح دارد ، گاهی اوقات نیاز است که سایه ها (خطوط نازک بالای بدنه نمودار شمعی) را در نظر نگیریم ، گاهی اوقات احتیاج است که این خطوط را... به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تکنیکال آنالیز , نکات , ,



بازدید : 609
نویسنده : شاروم فرهنگ

·          سرمایه گذاران موفق بر اساس اصول خود فعالیت می کنند نه این که ببینند آیا دیگران با آنها موافق هستند یا خیر. این نشان دهنده اهمیت داشتن یک ایدئولوژی مناسب و قوی برای خرید وفروش است.

·          هرگز سهمی رای نخرید زمانیکه از زیر و بم آن شرکت خبر ندارید. جمع کردن اطلاعات درباره شرکت شما را گاهی اوقات از اشتباهات بزرگ می رهاند.

·          بر شرکت های بیشتر تمرکز کنید که از پس رقیبانشان بر می آیند.

·          هیچ سهمی را بدون داشتن حد ضرر و حد سود نخرید، داشتن ایدئولوژی قوی به شما در این باره کمک خواهد کرد.

·          خرید و فروش های بیش از حد بر عملکرد شما تاثیر منفی دارد .  سعی کنید با دید بلند مدت تر خرید و فروش کنید.

·          نقطه فروش را بدانید. نه اینکه با بالا یا پایین رفتن قیمت آن را بفروشید. برای فروش خود دلایلی داشته باشید به عنوان مثال، افزایش ارزش بازار از ارزش بنیادی سهم یا اینکه سهم بهتری پیدا کردید و می خواهید جایگزین کنید و یا اینکه فضای زیادی از سبد سهام شما را در برگفته است.

ترجمه : مهندس رحیمی


:: موضوعات مرتبط: تکنیکال آنالیز , نکات , ,



بازدید : 1074
نویسنده : شاروم فرهنگ

عناصری را که یک استراتژی ترید خوب باید شامل آنها باشد معرفی می کنیم: 

1.      داشتن مدیریت دقیق و منظم سرمایه: مهمترین عنصر یک سیستم استراتژی خوب است چرا که عملا باعث ماندگار شدن سرمایه شما می گردد.

  2.      انجام ترید به صورت پوزیشن های دو قسمتی: این امکان را بوجود می آورد که حتی در صورت تحلیل اشتباه شما از جهت بازار، امکان سود دهی اندکی در بسیاری مواقع بوجود آید. .  .


:: موضوعات مرتبط: تکنیکال آنالیز , نکات , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد